نکاتی برای خرید تگ استوک
نوشته شده توسط : bnbgate

نکاتی برای خرید تگ استوک

تگ استوک یا نو و لیبل یکی از لوازم جانبی و ضروری گیت و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد . از تگ برای محافظت کالا در فروشگاه ها از سرقت یا خروج غیرمجاز استفاده می شود . در حال حاضر استفاده از دزدگیر فروشگاهی برای حفظ امنیت و حفاظت کالاها از سرقت در فروشگاه ها رواج بسیاری پیدا کرده است . به خصوص فروشگاه های بزرگ که مجبور هستند تگ های زیادی را خریداری نموده و روی اجناس نصب نمایند .

 

برای صرفه جویی در هزینه ها و پایین در آمدن هزینه برای خرید تگ بهترین راهکار خرید تگ دست دوم ارزان قیمت می باشد . هر محصولی را می توان به صورت کارکرده یا استوک خریداری کرد که معمولا قیمت کمتری نسبت به کالای نو دارد به شرطی که ارزش خرید نسبت به کالای نو را داشته باشد . برخلاف سایر کالاها همچون گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس که خرید کارکرده یا دست دوم این کالاها توصیه نمی شود , با این حال خرید تگ استوک یا کارکرده , به شرطی که از نظر کیفیت و هم فرکانس بودن با گیت مغایرتی نداشته باشد به نفع خریدار می باشد . تگ ها از جمله کالاهایی هستند که به سختی دچار خرابی یا مشکلات می شوند .

اگر قصد خرید داشته باشید می توانید تعداد زیادی از تگ ها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و با کمک دستگاه امتحان کرده ودر صورت رضایت خریداری نمایید . توجه داشته باشید خرید تگ استوک در صورتی به نفع خریدار خواهد بود که دارای کمترین میزان خرابی باشد تا خریدار مجبور به هزینه کردن برای رفع مشکل تگ نباشد . زیرا برای تعمیر تگ یا تعویض آنها مجبور نیاز به پرداخت هزینه های سنگین می باشد .

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

مهم ترین نکته ای که در خرید تگ های استوک ارزان قیمت باید توجه داشته باشید هم فرکانس بودن آن با گیت فروشگاه می باشد که اگر غیر از این باشد سیستم دزدگیر فروشگاهی به درستی کار نخواهد کرد .

نکاتی برای خرید تگ استوک

 

تگ های گلفی AM از جمله تگ هایی می باشد که طرفداران و خریداران زیادی دارد و دارای تنوع کیفیت می باشد . امکان خرید این نوه تگ به صورت استوک وجود دارد و فروشگاه های فروش لباس های مجلسی و اسپرت فروشی ها طرفداران سرسخت این نوع تگ می باشند . به طور معمول در خرید تگ های دست دوم باید به چند نقطه توجه داشته باشید از جمله کیفیت پلاستیک بدنه تگ در برابر فشارهای ناشی از افتادن و ضربات کوچک , مقاوت و کیفیت قفل تگ در مقابل ضربه و فشار و از همه مهم تر کیفیت هسته آهن ربایی داخل تگ می باشد .

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: